25 Aralık 2013 Çarşamba

Dünyanın En Olumsuz İç Mekan Eleştirileri


Merhaba.

Üstümdeki kara bulutları bir türlü dağıtamadığım bir ay içerisindeyim. Yılın son ayı böyle olunca da 2014 için beklentilerim artmaya başladı. Sanırım ben de 31 Aralık gecesine bırakacağım bütün büyük değişimlerimi. O yüzden şimdi sinirli ve gergin olmaya gönül rahatlığıyla devam ediyorum.

Aslında aklımda beğendiğim "interior design" fotoğraflarını paylaşmak ve güzel güzel, mutlu mutlu şeyler yazmak vardı ama şu ruh hali ile, bir sarayın iç dekorasyonuna da baksam içimden, iyilik, güzellik ile ilgili herhangi bir şey geçmeyecek ve muhtemelen yer döşemesinin cilasına filan kafayı takacağım.

Ben de madem böyleyim, bir değişiklik yapıp aslında çok beğendiğim ama haklarında güzel şeyler yazamayacak kadar "gıcık" bir insan olamama denk gelmiş zavallı fotoğrafları, gördüğüm bütün küçük ve sevimsiz ayrıntılardan bahsederek paylaşayım dedim. Fotoğrafların altlarında olan cümleler, az önce fotoğrafları gözden geçirirken aklıma ilk gelen gıcık şeylerden ibaret.

Ama dilerseniz onları okumayabilirsiniz elbette.







O kabanlar, montlar toz olur hep. Açıkta olmaz öyle.





Temizliği zor.



Tamamen teşhircilik, ülkemizin muhafazakar yapısına ters.





Gece çişe kalkınca kafanı vurursun.




Böyle bir mutfak için ayakkabı kutusundan 4,5 milyon dolar çıkması lazım. Nerden baksan haram para. 


...



Ben fotoğraflardan sonra da suratımı asmaya devam edeceğim ya da bilmiyorum, gider bir köpeğe ya da kediye sarılırım belki ama size şimdiden iyi yıllar,
Happy Christmas,
Sevgiler.



.



2 yorum:

  1. Benim de hic keyfim yoktu ama birinin cikip su fotograflar hakkinda dogrulari soylemesi iyi geldi. Agzina saglik. 2013 hemen bitsin, 2014 de guzel gecsin insallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yeni yılda da birden tertemiz bir sayfa açılacak değil ama yine de böyle olacağına dair hissiyata sahip olmak güzel :) duana amin diyor ve aynı temennileri paylaşıyorum. teşekkürler! :)

      Sil