23 Nisan 2014 Çarşamba

Inspiration

Kabul ediyorum bir süredir kocaman bir boşvermişlik içindeyim.
Sadece bloğum ile ilgili de değil, hayat ile de ilgili.
Olumsuz tarafları düşünmeye daha bir eğilimliyim.
Evden çıkasım yok.
Aşmam gereken dağlar için adım atasım yok.
Niye ben hala olduğum yerdeyim diye de ühü ühü ağlayasım var.
Biliyorum çok saçma.
Ama muhtemelen herkesin yaşadığı böyle dönemler vardır.
O yüzden hep beraber bir gaza gelelim diye bana ilham veren, "challenge accepted" dedirten şeyleri paylaşmak istiyorum.

Belki bir kişiye daha bir faydam olur umuduyla.

Sevgiler bizden efendim.





3 yorum:

  1. Merhaba yellow pikap, kısaca 'moralim bozuk' olarak ifade edilen bu ruh halinde olduğumda ben de bu tip hap pozitiflikleri okur ve mutlu olmaya çalışırım :). Derlediklerini de okudum, hoşuma gitti paylaşmak istedim. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. o boşveröişlik bir ara bende de vardı. . Seni izlemeye aldım bende bloğuma beklerim.

    www.bakbuharika.com

    YanıtlaSil