6 Ocak 2014 Pazartesi

Kutular!

Merhaba.

Herhangi bir yapı markete ya da dekorasyon ürünü satan bir mağazaya gittiğimizde neden karşımıza bu kadar çok "kutu" çıkıyor?

Ev içi organizasyonu sağlayan ürünlere son zamanlarda sıkça, farkında olmasak bile ihtiyaç duyuyoruz. Özellikle küçük evler - odalar ve bu küçük alanlara sığmayan irili ufaklı "büyük" eşyalarımız oldukça, "organizer" da denilen ve bir bölümünü bahsettiğim kutuların oluşturduğu ürün grubuna yöneliyoruz.

Peki bu kutuları verimli bir şekilde kullanabiliyor muyuz?

Daha önceleri sırf gözüme güzel gözüktüğü için aldığım ve içini saçma sapan şeylerle doldurup bir köşede kaderine terk ettiğim kutularım vardı. Sonuçta evde daha fazla kalabalıktan başka bir işe yaramadılar.

Ama birkaç yıl önce bu duruma el attım ve odamın içindeki kutu sayısını da arttırarak daha derli toplu ve şık görünüm için hepsini baştan düzenledim.


Yukarda görmüş olduğunuz ruh hastası sevimli marilyn'ciğimizin süslediği ve takı - toka karmaşası için kullandığım ahşap kutu. Hediye olarak gelmişti ama kendim almışım gibi bağrıma bastım ve severek kullanmaktayım.


Marilyn'ciğimizin hemen üzerindeki panoda görmüş olduğumuz el emeği göz nuru, torba formunda olan, herhangi bir kutu ile aynı amaca hizmet eden örgümüz de farklılık arayışında olanlar için ideal. Hem benim panomda olduğu gibi bir yerlere asılabilmesi, özellikle banyo dekorasyonunda bu tarz ürünlere yer vermek isteyenler için kullanım kolaylığı yaratıyor. Biz kendimiz yaptık, örmesi de oldukça kolay. Örgü bilen hanımlarımız, hanım kızlarımız dünyanın parasını vereceklerine dizlerini kırıp bir zahmet örüversinler.



Bu minik karton kutuyu ise, takı tasarım malzemelerimin bir bölümünü saklamak için kullanmaktayım. Hediye paketi formunda ağzını yidiğim.


Tepe Home'dan alınmış ve keçeden yapılmış kutucuk, içi dolu turşucuk. Masa üstünde durur, içinde etrafta görmeye tahammül edemediğim usb kablolarını, şarj aletlerini barındırır.


Ellerimizle yaptığımız bir kutu daha. Tamamladığım takıları koyuyorum ben içine. Ama büyüklüğü ideal ve çok amaçlı kullanılabilir.


Plastik ve metal kutular. Kütüphanemin en üstünde konuşlanan bu arkadaşların altta olanına cd'lerimi, üsttekine ise önemli , kaybolmaması gereken evrakları, kağıtları vs koymaktayım.


Gelelim en mühim kutumuza. Tabi ki para kutusu! Üstündeki dolar işaretlerinden de anlaşılacağı üzere, eve hırsız girse gel bana gel bana diye çağıracak olan biraz tehlikeli ama çok şeker para kutusu.


Giysi dolabının üstündeki boşluğa herkes bir şeyler tıkıştırır mutlaka. Dağınık görüntüyü önlemek için siz de benim gibi büyük, renkli kutular kullanabilirsiniz. Koçtaş'tan almıştım bunları.


Bu kutu ise hepimizin ortak noktası : Kirli sepeti! :)


Yine bir takı - toka kutusu daha. 


Bunlar ise elimizle yaptığımız kutuların devamı. En alttaki büyük olanı daha önce de paylaşmıştım. Fatoş kedinin yatağı idi. Şimdi, yarın yeni gelecek misafirimizin yatağı olacak. Diğerleri ise şimdilik yün kutusu olarak işlev görmekte.

Sevgiler



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder