10 Ekim 2013 Perşembe

Handmade Fikirler, Örgüler, Yünler, Takı tasarımları Ve Diğer Her şey!

Şimdi tarihe baktım da, merhaba diyeli epey olmuş.
Ama ben bu süre içinde boş durmadım!
Planlar yaptım, yeni şeyler denedim, kurslara kayıt oldum ve sonuçta ortaya şöyle şeyler çıktı :


Aslında  birazcık kendimi anlatmalıyım belki. Marmara üniversitesi ekönömi - iktisat -  mezunuyum. Finans alanında koca koca şirketlerde nerdeyse bir yılı bulan staj deneyimlerimden sonra yol yakınken kendimi emekli edeyim dedim.

Pek düz bir insan sayılmam. Meraklıyım. Yeni bir yere gitsem dükkanların vitrinlerinden, sokak taşlarına, renkli tabelalardan yol ayrımlarına, her şeyi incelerim ve bunu yapmak hoşuma gider. Kitap okurum. Anısı olan her filmi, her müziği tekrar tekrar dinlemek - izlemek gibi bir alışkanlığım vardır. Canım sıkkın olduğunda hep Bridget Jones's Diary'i izlerim mesela.Sokak sokak gezerim. Sokak hayvanlarını ayrı bir severim. Ve bunca yıldır el becerisi kazanma yolunda pek bir çabam olmasa da evim, yapamadığım örgülerin yünleri, dikemediğim kıyafetlerin renkli kumaşları, tasarlayamadığım takıların boncukları ile dolu-ydu. Şimdiye kadar.

Şimdi işte, sandıkları boşaltma zamanı gibi biraz.

Öğreniyorum, uğraşıyorum, yapıyorum ve bütün bunlar çok hoşuma gidiyor.

Ve hoşuma giden şekilde yaşamam gerektiği dersini de yıllar önce aldığımı hatırlıyorum.

Ve bir de tabi, hadi gelin! Sizi bekliyorum! :)

2 yorum:

  1. Hayirli olsun blogun, guzel olmus, guzel devam eder umarim. Ufak bir rica: Bloglovin'e de baglarsan benim gibi feed kullananlar icin takip etmek kolaylasir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk yorum, ilk heyecan :) Yorum için de uyarı için de teşekkürler! Aklımdaydı zaten ama sen de hatırlatınca hemen bağlandım bloglovin'e :) Artık bloglovin aracılığı ile takip edebilirsin dilersen. Her zaman beklerim!

      Sil