15 Ekim 2013 Salı

Örgü Atkı, Bardak Altlığı Ve Bu Aralar Ben


İstanbul bayramda tenha. Ne kadar mutluyum anlatamam. Yolda yürürken kimseye çarpmıyorum mesela. Köpeğimi dolaştırırken rahatım. Kimse hışt pışt kuçu kuçu yapıp önüme lazer ışığı tutmuyor. - Evet, bunu yaptılar. - Keşke hep böyle olsa diyorum ama biz de - çoğunluğumuz en azından -, bir sebepten başka yerlerden İstanbul'a gelmişiz. Hep başkalarının gitmesini istemek de biraz tuhaf oluyor bu yüzden. Aman her neyse. 9 gün keyfim yerinde. Oh ne güzel.

Ne diyecektim, hah... Ben de bu sakinlikte, hazır ailenin eksik kalan son bireyinin de İstanbul'a gelmesini beklerken boş durmayayım dedim. Atkı ördüğümü söylemiştim, ördüğüm bölümünün fotoğrafı işte burda :




Bir de minik sürpriz var : Çilek!!! Bardak altlığı olarak kullanılabilecek şirinlik. 


Siz de beğendiyseniz eğer, bana da söyleyin! :)


2 yorum: