20 Ekim 2013 Pazar

Tembellik Üzerine

Her gün tatil yaptığım hayatımın şu döneminde, bayram tatilinin özel bir anlamı olmaması gerekiyordu benim için. Bu yüzden, sanki bütün yıl çok çalışmışım da tembellik yapmayı, yer yer gezip tozmayı hak etmişim gibi davranmam neden bilmiyorum.

Ama evet ben bu aralar tembellik yapıyorum.
Kitap okuyorum ve geziyorum.
Pek bir şeyle de uğraşmıyorum.




Ve şu an, yarın sabah 9:00'da olan takı tasarım kursuma nasıl gideceğim düşüncesi aklıma düşmüyor değil.

Sabahlardan nefret ediyorum!

Çünkü bütün sabahlar çok erken!

Ehm, neyse. Erken kalkmak ile ilgili olan problemimi de dile getirdiğime göre bayram günleri ayrıntılarına geçebilirim.


Bayramda gezinti duraklarım Taksim - Tünel - Osmanbey - Pangaltı - Beşiktaş - Gayrettepe - Mecidiyeköy şeytan yedigenindeydi.

Taksimde kah çay içerek kah bira içerek eğlendiğim zamanları, Pangaltı ve Mecidiyeköy'de yaptığım alışverişlerle taçlandırırken, Beşiktaş'ı ve Gayrettepe'yi de koşu parkuru olarak kullandım ve bu bacaklar günde 12 km'yi gördü bebeğim.

Pangaltı'nda çok güzel, yumuş yumuş bir yüncü dükkanı var bu arada. En kısa zamanda tekrar gidip bu sefer fotoğraf çekmeyi de planlıyorum çünkü çok güzel şeyler var. Biz şimdilik t shirt üstüne giyilecek bol kazak örme girişimi için şu ipi ve şu rengi tercih ettik :



Modeli de yine internetten bulduk bu arada. İsteyen olursa sevine sevine paylaşırım onu da.

Takılara pek dokunmadım, bir zincirle uğraşıyordum aslında ama ondan da sıkıldım ve yarına kadar biraz ara verip kendimi soğumaya bırakmayı yerinde buldum.

Şimdilik Yellow Pikap'tan bu kadar Houston.

Görüşmek üzere!




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder